Thursday 5 January 2012

Dinner @ K BUFFET

從前極愛唱k的我,差不多每個星期都到k房高歌,現在已經360度改變,一年都不知道有冇一次....=___=
因為現在對唱k已經失去興趣,今次去,因為看到有coupon,$238兩位再加1,每位先$130,還包了k buffet,我當去食buffet,係屋企樓下,超級方便

今次有hotpot,唔錯~~~這兩年除了牛陣外,都冇吃這種hotpot了~~~
食物質素都ok ga,有蟹,隻蟹都幾大隻,而且蟹蓋有很多膏,好好味!!!
魚生都ok,三文魚同係出面order的差冇幾~~


甜蝦都ok,比上次大吉的好味~~



選了沙嗲湯底~~

隻瀨尿蝦仲識郁的~~很新鮮~~我要了超多牛,還有我最愛吃的芝士丸~~很好~~


左上那碟小食很好味~~

仲有即煮意粉~~

西瓜哈蜜瓜都好甜~~仲有雪糕,仲有豆沙糯米,另外仲有cheese cake,稱不上超級好味,但at least係正常~~
我覺得$130有這些真的不錯,而且還唱了4.5hrs~~good~

No comments:

Post a Comment