Wednesday 1 February 2012

Dinner @ 瑞士咖啡室

早前買了瑞士咖啡室的團購,$25買$50coupon,因為在灣仔工作,所以放工來十分方便
講真,我平時絕對不會吃這種的,不吃茶餐廳的,對上一次吃都不知道多少年前了,因為對茶餐廳沒有興趣,覺得很dirty,不能接受~
不過因為有團購,又想食西多,所以才買~



放工立即跑過來,揀了兩個tea set,這樣可以平$20~~扣埋張coupon,即係比多一蚊,即係食左咁多野,只需要$51~~抵到爛~~

首先兩個tea set有兩杯drink,我揀了milk tea,平時自己好難有得飲呢,好好飲,都幾滑~~

瑞士chicken wing 撈麵~~我食左少少chicken wing,又幾入味wor~比想像中好~~

我自己揀了個牛扒腸仔飯食,因為真的不知道其他有什麼好吃~~都算ok ar,黑椒汁好濃wor~~

最後要了兩個西多~~超厚的西多呢~簡直係加大版~~勁好味wor,熱辣辣,加左d butter and 糖漿,真的好正~~炸得剛剛好,很脆又冇燶~~very good!

其實個西多應該唔好叫住,不過我又心急什麼都一次過叫~~所以一齊上了~~
全部野都熱辣辣的,即叫即上~~非常好~~~
如果有團購,我會再黎吃西多,這個西多真的很讚

No comments:

Post a Comment